вівторок, 12 липня 2016 р.

Петриківський розпис по-європейськи



Нещодавно в Волинській обласній науковій бібліотеці імені Олени Пчілки за фінансової підтримки Відділу у справах сім’ї та молоді Луцької міської ради в рамках проекту «Європейська ідентичність» відбувся майстер-клас з Петриківського розпису для Шкільних Європейських Клубів. Організаторами заходу були Центр Громадських Молодіжних Організацій Волині “Наша справа” та Центр Європейської Інформації у місті Луцьку на чолі з Ліною Басюк. Майстер-клас, для проведення якого було запрошено відому на всю Україну та Європу художницю Оксану Хижняк з міста Запоріжжя, допоміг дітям, шляхом залучення їх до творчості,  зрозуміти, що Петриківський розпис — не лише народне мистецтво, що зберігає традиції оздоблення українського житла, але й сучасний живопис, який розвивається та набуває нових рис. Таким чином школярі змогли поєднати важливість вивчення європейської культури та збереження почуття патріотизму.
Близько 30 учасників - члени шкільних Євро-клубів в своїх малюнках використовували як орнаменти Петриківського розпису так і різні про-європейські гасла – «Мій дім – Європа», «Серцем у Європі», «Будуємо Європу разом», «Європейський вибір молоді» та європейську символіку. Діти були активними, зацікавленими та дуже емоційними під час майстер-класу. Після завершення заходу усі із задоволенням ділилися своїми враженнями та робили  фотозйомку робіт учасників.

1 коментар:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ВідповістиВидалити